niedziela, 27 lipca 2014

1 URODZINY BLOGA!!! Codzienn blogowanie w lipcu #27

Hej! Dziś przychodzę do Was z dużą wiadomością, bowiem dziś są 1 urodziny bloga! Ależ to zleciało. Pamiętam swój pierwszy wpis, gdy myślałam, że będzie to tylko mój internetowy zeszyt z przepisami! Ależ ja byłam naiwna, bo wytrzymałam tylko miesiąc bez pisania postów tematycznych, a później postów o moim życiu. Te ostatnie mogłam sobie podarować, bo ileż można pisać, że się było nad wodą? ;) Nieziemsko się cieszę, że dotrwałam do tego momentu. Rok czasu to szmal czasu, a przecież jeszcze się uczę, a mój plan lekcji nie był w tym roku szkolnym świetny i na pewno nie sprzyjał regularnemu blogowaniu. Mam nadzieje, że przynajmniej przez  ten rok skusiłam kogoś do wypróbowania, któregoś z moich przepisów lub skłoniłam  do myślenia w postach tematycznych. Oczywiście nic by się bez Was nie mogło tu stać. Gdyby parę osób, które nakłoniło mnie do dalszego bazgrania tu, dawno bym już z tego pomysłu zrezygnowała. Więc bardzo dziękuję i mam nadzieje, że za rok będę mogła napisać podobny post!

Do usłyszenia już jutro paaa! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)