niedziela, 6 lipca 2014

Tydzień w pigułce! Codzienne blogowanie w lipcu #7

Hejoo! Pierwszy dzień wakacji już minął! Przepraszam za ostatnie posty były pisane na szybko co mi bardzo się nie podobało. Bo co to za blog jeśli jego posty nie są na najwyższym poziomie, jakie blogerka może dać? Już się mobilizuje, aby zorganizować sobie ten czas codziennie, aby wam coś tu nabazgrać.

 Dziś natomiast przychodzę do Was z podsumowaniem tego tygodnia. Szczerze to dużo się  u mnie nie działo. Złapał mnie duży leń, bo nareszcie nie trzeba wstawać do szkoły, martwić się o sprawdziany, czy kartkówki, nic tylko odpoczywać. Poza moim leniuchowaniem zmusiłam się do wyjścia na zewnątrz, aby pojeździć na rowerze, podjeść od razu z drzewka borówki amerykańskie (kocham) lub aby zaglądnąć do biblioteki. Zwykłe nudy i aby zapchać ten czas zaczęłam oglądać dość nietypowy serial Inna i oczywiście moje kochane Kłamczuchy. :)

Jak sami widzicie ten tydzień u mnie nie był zbyt produktywny. Ani pogoda nie była zbyt dobra, ani chęci nie było. Mam nadzieje, że przyszły tydzień będzie bardziej ekscytujący lecz czasami chwila oddechu i uspokojenia się nikomu nie szkodzi. :) Do usłyszenia jak zwykle jutro!~

2 komentarze:

  1. Podoba mi sie twój blog <3
    Jestem u ciebie chyba po raz pierwszy i z pewnością nie ostatni :*
    Zapraszam do mnie :)
    Moze obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje <3 Zapraszam do obserwatorów także do mnie. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)