piątek, 25 lipca 2014

Simsy powracają! Codzienne blogowanie w lipcu #26

Hej! Dziś przychodzę z dobrą wiadomością! Po długim, długim wyczekiwaniu i wielu porażkach w końcu na moim laptopie pojawiły się simsy! Tak długo na to czekałam i w końcu je mam. Pamiętam, że gdy byłam mała uwielbiałam przesiadywać przed komputerem i grać w tą wciągająca grę. Pamiętam jak oszukiwało się wpisując kody na pieniądze i człowiek robił się w sekundę bogaty, a mały domek, w którym prysznic ciągle się psuł schodził na drugi plan, bo przecież z taką kasą można było mieć wille. Ile to razy topiło się simsa w basenie! A ile razy gmatwało się ich życie osobiste, zdradzając go z innym simem lub wpisywało kod, aby urodziły się bliźniaki. :) Hhaha! Tyle wspomnień i sentymentu mam do tej gry. Uwielbiam ją i mogłabym grać w nią godzinami. A czy ty też grałeś w simsy w czasach dzieciństwa? Lubisz tą grę?


Ja lecę grać w simsy! Paa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)