poniedziałek, 7 lipca 2014

Go to the bike! Codzienne blogowanie w lipcu #8

Hejjj! Moja ostatnia wycieczka rowerowa, którą wczoraj odbyłam zainspirowała mnie do tego postu. Lubie to nieziemskie uczucie gdy jedzie się na rowerze, wiatr powiewa ci w twarz, a ty czujesz się tak cudownie. Uwielbiam to! Wraz z moją mamą wybrałyśmy się na urokliwą trasę, pełną pięknych widoków gór, pagórków i lasów. Byłam na siebie strasznie zła, bo gdybym zabrała ze sobą telefon wyszłoby parę pięknych zdjęć!

 Na prawdę czasami bardzo ciesze się, że nie mieszkam w centrum głośnego miasta lecz parę kilometrów od niego. Zawsze mogę wybrać się na długi spacer lub przejażdżkę na rowerze zapominając o wszystkich zmartwieniach, wyciszyć się, a jednocześnie obejrzeć wspaniałe widoki. Często nie dostrzegamy piękna przyrody jakie nas otacza i wyjeżdżamy gdzieś indziej, aby się ją napawać. Co niestety jest bardzo smutne. Bo ja jestem zwolenniczką naszego pięknego kraju, który kryje wiele wspaniałych zakamarków, gdzie przyroda pokazuje swoje prawdziwe piękno.

Jeżeli nie masz planów na dzisiejszy dzień zrób swoją własną trasę rowerową i wyjdź z łóżka i trochę się poruszaj! Jeśli ja z kontuzją kolana i palca mogę jeździć na rowerze to ty nie masz żadnej wymówki. :) Z pewnością parę pięknych widoków w twojej okolicy Cię zaskoczy, a twój dzień nie będzie składał się tylko z maratonów seriali, czy leniuchowania na kanapie! :) Nie zapomnij dodać się do obserwatorów i złamać nieszczęsnego fatum 7 obserwatorów! :) Do usłyszenia jutro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)