piątek, 18 lipca 2014

Plażowanie, czy pływanie?! Codzienne blogowanie w lipcu #20

Hello my friends! Nastała u mnie chwilowa poprawa humoru oby taki zagości u mnie na dłużej! Dziś Sobota dla większości z nas przez cały rok szkolny to najlepszy dzień w tygodniu, gdzie nareszcie możemy odpocząć. Lecz podczas wakacji jest zwykłym kolejnym dniem, no poza tym, że więcej sprzątamy. ;) U mnie dziś nie jest taka zwykła, bo właśnie gdy to czytacie leżę sobie na plaży, czasami wchodząc do wody, aby popływać. U mnie z tym pływaniem bywa różnie, więc mam nadzieje, że się nie utopie! ;)

 Właśnie to lubię w wakacjach, można robić wtedy rzeczy, o których normalnie byśmy nie myśleli. Można zaznać spokoju i troszkę poleniuchować, bez obaw, że gdy jeden dzień nic nie będziesz robić, zawalisz jakiś sprawdzian, czy zadanie domowe. Co ja mam dziś z tą szkoła?! ;) Jutro prześlę Wam zdjęcia jakie mam nadzieje, uda mi się wykonać jeszcze tu. Do usłyszenia już jutro w codziennym blogowaniu w lipcu, a ja wracam do mojego opalania! Paaa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)