środa, 2 lipca 2014

Sale in Empik! Codzienne blogowanie w lipcu! #3

Ostatnio przez przypadek wpadłam do Empiku, a moim oczom ukazały się wielkie przeceny! Najwięcej czasu spędziłam przy stoisku z wyprzedażą minus 90%. Nawet nie wiecie jaką wielką radość sprawiło mi kupowanie rzeczy zamiast za fortunę to za kilka złotych. Zakupiłam wiele rzeczy, których na pewno bez przeceny bym nie kupiła. Chcecie wiedzieć co przytaszczyłam do domu to czytajcie dalej! ;)

 Moim łupom padły urocze dwie pary słuchawek, które mam nadzieje, że będą służyć mi przez lata. Gdybym nie kupiła czegoś do kuchni nie byłabym sobą, zakupiłam więc bidon, który na pewno będzie służył mi w długich przejażdżkach na rowerze oraz w moje ręce wpadła także wagę elektryczna. Niestety nie była ona -90% tylko -50%, kosztowała ona tylko 20zł, a sprawdza się wyśmienicie, więc bardzo się ciesze, że zdecydowałam się na nią. Musiałam oczywiście wziąć coś co upatrzyłam sobie już wcześniej, a mianowicie niebieski kubek, czy jak to się nazywa. Jest to świetna sprawa na lato, ponieważ ma ona jakby dwie ścianki, dzięki czemu dłużej trzyma ciepło, czy zimno. Jestem od niego uzależniona! Po prostu używam go cały czas, dzięki czemu nareszcie pije o wiele, więcej wody. :)
 Staram się teraz dekorować swój pokój białymi rzeczami, aby zrobiło się w nim bardziej "w  moim stylu" dlatego, kupiłam także parę dodatków do pokoju takich jak ten biały zegarek, który niestety strasznie huczy, gdy chodzi więc został on wyłączony. ;)

Oj! Ale się dziś rozpisałam, rzadko kiedy robię takie posty, ale mam nadzieję, że wam przypadł do gustu. Jeżeli chcecie kupić coś za mała sumę wstąpcie do Empiku, bo na pewno nie wrócicie do domu z pustymi rękami! Do usłyszenia już jutro! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)