niedziela, 15 grudnia 2013

Christmas Tag/ BlogMas 15#

 Witam w moim Świątecznym tagu! Święta zbliżają się już dużymi krokami. Już czuć świąteczną atmosferę oraz zapach świątecznych smakołyków. Za niedługo postaram się wrzucić przepis na pierniczki na ostatnią chwilę,  które możecie wykonać nawet kilka dni przed świętami, a i tak będą chrupiące i na pewno nie połamiecie sobie zębów przy ich jedzeniu!

 Przejdźmy już jednak do rzeczy. Oto pięć pytań z którymi przychodzę do Was dziewięć dni przed świętami:

1. Co jesz podczas Wigilii?
  Moja rodzina raczej nie trzyma się tradycji i nie mamy zazwyczaj dwunastu dań. Nawet jeśli tyle byśmy mieli, nie wiem czy którykolwiek z nas dałby rade im podołać. Zazwyczaj jemy to co polska tradycja nakazuje, czyli barszczy z uszkami (uwielbiam!), jakaś zupa krem, pierogi z grzybami i kapustą, nie zabraknie oczywiście kompotu z suszonych śliwek oraz karpia.

2. Czy masz jakieś świąteczne tradycje?
 Tak jak wszyscy zasiadamy wspólnie do stołu podczas wigilii, ubieramy choinkę oraz cały dom w świąteczne ozdoby, pieczemy ciasta i cieszymy się chwilami odpoczynku i wspólnym kolędowaniem.

3. Prawdziwa, czy sztuczna choinka?
 Zawsze marzyłam o gęstej i pachnącej lasem prawdziwej choince lecz zazwyczaj mamy sztuczną choinkę, która na pewno nie oddaje uroku tej prawdziwej.

4. Co planujesz robić w tym roku w święta?
 Na pewno będę cieszyć się chwilą spokoju od nauki i szkoły. Jeść ile wlezie, bo kto nie pokusi się tym wszystkim smakołykom? Nadrabiać wszystkie nieoglądnięte filmiki na youtube oraz czytać kolejną część Igrzysk Śmierci - W pierścieniu ognia. To jest moja ulubiona książka, po prostu kocham tą autorkę i na pewno poświęcę jej nie jeden post.

5.  Czy kiedykolwiek robiłaś dom z piernika?
 Nie, ale może w przyszłym roku pobawię się w to, jeśli ten blog wtedy będzie jeszcze istniał. Na pewno efekt takich zmagań jest bardzo uroczy więc czemu by nie spróbować?

A jak wyglądałyby twoje odpowiedzi na te pytania? Co sądzicie o moim świątecznym Tagu? Czekam na wasze komentarze i do usłyszenia już niedługo!

7 komentarzy:

  1. ja w święta zamierzam przede wszystkim cieszyć się wolnym od szkoły i świętami xD

    obserwuję^^

    zapraszam serdecznie----> http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dokładnie to co ja! :)

      Dzięki za obserwacje, na pewno na bloga zajrze. :)

      Usuń
  2. Hej! Wiem że nie na temat ale bardzo podoba mi się ten obrazek na gorze <3 sama robilas? Też bym chciala żywą choinkę <3 no i fajny blog z tego co widzę :D. A to na gorze z tym arbuzem to juz wgl cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Nagłówek to zbiór obrazków, które znalazłam w internecie i skleiłam w całość dodając parę efektów. ;)

      Usuń
    2. Ale skleilas w programie jakimś czy jak? Luuudzie kocham ten twoj naglowek az cie obserwuje z milosci do niego :D. Serio bardzo ładny ci wyszedł <3

      Usuń
    3. Jakoś tak mi sam wyszedł. ;) Poszukałam jakichś obrazków które ładnie by się komponowały, troche je obrobiłam i wyszło mi takie coś :P Mam nadzieję, że przekona cie także treść bloga, a nie tylko nagłówek ;)
      Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  3. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Dziękuje za każdy komentarz zwystawiony u mnie i odwdzięczam się tym samym ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥ Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)