wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013!

 Dla niektórych trzynastka może być nieszczęśliwa, dla mnie nie była jakimś wybitnym rokiem, ale na pewno przełomowym. Rok 2013 dobiega końca, co przez ten rok udało mi się zrobić, co przez ten czas się nauczyłam i jakie błędy popełniła, o tym w dzisiejszym poście postaram się Wam opowiedzieć.

Dokładnie rok temu w ostatni dzień roku 2012, czekał na mnie nowy, pełen niespodzianek rok. W czerwcu tego roku kończyłam pierwszą klasę technikum było to dla mnie duże doświadczenie i ta szkoła przyniosła mi wiele niespodzianek tych pozytywnych i negatywnych. Gdy patrzę na to jakimi głupotami rok temu się przejmowałam, to na samom myśl chce mi się śmiać.

Przełomowa dla mnie była druga połowa 2013r. Wzięłam się za siebie i postawiłam poświęcić ten czas, aby jakoś zaplanować swoją przyszłość. Ukończyłam pare kursów związanych z moim zawodem. Niestety z nauką nie poszło mi świetnie, mimo, że wiele czasu spędziłam nad książkami, ale oczywiście wiele rzeczy mnie rozpraszało. Oglądanie GossipGirl, a teraz Pretty Little Liars. Czytanie wielu książek za które zabrałam się po długiej, długiej przerwie. (Igrzyska Śmierci, wielbie je!)

Po dłuższej przerwie w blogowaniu. Wcześniej miałam blog o grze internetowej, który był dużym sukcesem, chciałam zacząć pisać coś bardziej osobistego. Zacząć opisywać swoje pasje, swoje czasami bardzo nudne życie z nadzieją, że będzie ktoś to czytał. Teraz po pół roku pisania tutaj nie zmieniłabym, ani jednego zdania na tym blogu. Identyfikuje się z nim. Niczego istotnego nie ukrywam, a czasami porywam się do refleksji nad sobą. Czasami trudno opisać mi moje uczucia, gdy piszę jestem ostrożniejsza niż gdy rozmawiam z innymi w rzeczywistości, mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się ta trudna sztuka i będzie się Wam mnie jeszcze lepiej czytało. :)

Mam nadzieję, że ten rok dla was będzie szczęśliwy, pełen pozytywnych niespodzianek, rozwijania swoich pasji. Pamiętaj, że życie jest tylko jedno i nie marnuj szans jakie Ci daje.

 Do usłyszenia już niedługo w może dla nas lepszym 2014 roku. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)