piątek, 6 grudnia 2013

St Nicholas's Day/ BlogMas 5#

 Kto  nie wierzył, że właśnie dziś przychodzi do nas Św. Mikołaj z górą prezentów to miał zmarnowane dzieciństwo. Powoli z czasem gdy dorastamy to "święto" traci taką magię jak miało właśnie wtedy. 

  Teraz obdarowujemy siebie nawzajem, czasami z przymusu, gdy organizowane są Mikołajki w szkole i prezenty zazwyczaj są nie trafione lub po prostu mało osobiste, bo gdy dostanie się jakiś perfum lub nie daj Boże dezodorant lub szampon można być szczególnie szczęśliwym?
 Ciesze się, że w naszej klasie nie organizujemy takich atrakcji. Już chyba lepiej zorganizować coś nie wymuszonego w gronie bardzo bliskich znajomych. Gdy wiesz czym ta osoba się interesuje lub co chciałabym dostać.

  Dziś po za małym upominkiem ze strony rodziców oraz moimi ulubionymi słodyczami (jak ja kocham Toffifee) dostałam ogromny pozytywny prezent z waszej strony. Dziękuję dziewczynom za bardzo miłe komentarze pod ostatnim postem. Na prawdę dodałyście mi wielkiego kopa do działania. Szczególnie, że jesteście bardziej doświadczone w blogowaniu!

 Czy byliście grzeczni i w tym roku przyszedł do was Mikołaj? Jeśli tak co ciekawego dostaliście?


6 komentarzy:

  1. masz naprawde świetnego bloga ;-}
    bardzo ciekawie piszesz.
    jestem pierwszy raz- może obserwacja? zaczniesz? napisz u mnie w komentarzu wtedy i ja się odwdzięczę.! <3
    Klikniesz w baner "sheinside" ?
    MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*


    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie. zachęcam też do obserwowania! :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za bardzo miłe komentarze! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)