niedziela, 22 grudnia 2013

2 day to Christmas! :)/ Blogmas 22#

  Świąteczne porządki na pewno w wielu domach idą pełną parą. W końcu zostało tylko dwa dni do świąt! Ten okres czasu na pewno jest bardzo zakręcony, a wiele ludzi pędzi w poszukiwaniu prezentów na ostatnią chwilę, czy kupowaniu ozdób. Dla mnie to chwila bardzo potrzebnego odpoczynku, bo w końcu nadeszła upragniona przerwa świąteczna.

 Tak wiem, miałam dodawać codziennie nowy post, ale moje lenistwo wygrało, ale i tak długo pisałam prawda? Aż 7 dni pod rząd to mój mały rekordzik. ;)

 Wigilia to szczególny czas gdy zasiadamy do wspólnego stołu z całą rodziną. Dla mnie jest jeszcze bardziej wyjątkowy bo to właśnie w ten dzień się urodziłam. Nie wyobrażam sobie tego, że za rok będę miała już 18 lat! Strasznie szybko zleciał ten czas.

 Mam nadzieję, że spodobał Ci się ten post o czymś i o niczym. Za niedługo w końcu dodam post z przepisem na pierniczki, bo odwlekam to i odwlekam, a po świętach komu będzie potrzebny? Mam plany co do wigilii i świąt związane z blogiem, ale o tym przekonacie się już wkrótce. 

2 komentarze:

  1. :) ooo fajnie ci ze masz urodzinki w ten sam dzien xd lubie swieta to taki magiczny rodzinny czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)