czwartek, 5 grudnia 2013

Christmas Coffee! /Blogmas 4#

Nie ma nic lepszego niż kubek gorącej kawy w zimny zimowy wieczór. Najlepsze oczywiście są te z dużą ilością bitej śmietany czy mleka, nalane do świątecznego kubka. Wtedy czas zatrzymuje się dla mnie w miejscu i mogłabym siedzieć tak godzinami zajadając coś dobrego, popijając kawą przy oglądaniu ulubionego serialu pod cieplutką kołderką....

Nie... wcale nie zrobię Wam ochoty na te pysznie wyglądające kawy. :)

 A czy tobie tak kojarzy się picie kawy? Pijecie ją codziennie, czy tak jak ja od święta? ;) Bardzo, bardzo proszę o komentarze wtedy gdy takie dostaje, wiem, że to co robię ma jakiś sens.

P.S. Przepraszam za dość krótki post dzisiaj lecz przeziębienie nie daje mi spokoju. Jutro postaram się napisać coś dłuższego. Jaki post dotyczący świąt chciałabyś przeczytać?

POST NA TEMAT KAWY >>>>>>TU!

5 komentarzy:

  1. może christmas tag?
    a tak ogólnie bardzo podoba mi się twój styl pisania. Miło się czyta i chce się zostać na dłużej ;) mam nadzieję, że kiedyś osiągniesz coś wielkiego :)
    _____________________________
    obserwacja za obserwację?
    jeśli tak, ja już obserwuję twojego bloga :)
    majkamoryn.blogspot.com
    ______________________________
    PROSZĘ JEŚLI MOŻESZ KLIKNIJ NA BANNER SKLEPU SHEINSIDE NA MOIM BLOGU :) DLA CIEBIE TO TYLKO NIC NIEZNACZĄCA SEKUNDA, A DLA MNIE MA TO NAPRAWDĘ OGROMNE ZNACZENIE :) za klik z góry wielki dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! Dodało mi to wiele pozytywnej energii na kolejne posty. :)

      Usuń
  2. aw, mam ochote teraz na taka kawe :))
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)