poniedziałek, 11 listopada 2013

Coffe inspirations!

Czy kawa może być inspiracją? Na pewno każdy ją pił nie raz. Niektórzy są do niej uzależnieni, a inni nie lubią jej smaku. Zaliczam się do tych drugich, ale nie tylko z powodu tego jak smakuje. O tej zabawnej lub raczej bardziej kompromitującej sytuacji opowiem troszkę później....


 Kawa znana w dzieciństwie jako coś zabronionego, tylko dla dorosłych, zawsze mnie ciekawiła... Jak smakuje, czy na prawdę jest dobra, czy tylko to zły nawyk picia jej o poranku? Teraz wiem, że zwykła fusiasta kawa nigdy nie będzie czymś co będę wielbić, jako, że jestem wielbicielką słodkich rzeczy. 

  Jak kawa to tylko z mlekiem, a najlepiej takim z pianką- takie pyszności to mogłabym pić codziennie. A tu i kolejny mój problem, po wypiciu nawet jednej szklanki latte, zaczynam zachowywać się jakbym nie miała, żadnych granic w tym co mówię. Oj nieźle wtedy nawijałam ;) Wniosek nasuwa się już sam podziwiam tych, którzy piją kawę i im to smakuje, a ja daruje ją sobie i zostane przy mojej ukochanej herbacie, bo z nią nic nie może się równać. ;)

 Choć niektórym temat postu może wydawać się mało interesujący w końcu to tylko kawa. To nie wspominam o nim przypadkiem. Już dobrze wiecie, że w tym roku jest to okres moich kursów, a bez baristycznego też by się nie obeszło. O historii kawy dowiedziałam się już dużo, a teraz czas na ich wykonywanie.

A teraz czas na twój komentarz! Czy twój dzień nie obejdzie się bez kawy?  Wolisz kawe czy herbate?
 Do usłyszenia! :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam kawę! Piję kilka razy dziennie. :)
    Swoją drogą, myślę, że uczciwie wobec autorów tych zdjęć byłoby zamieścić ich imiona i nazwiska, a przynajmniej strony, z których zdjęcia pochodzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem pod wrażeniem, pewnie masz po nich dużo energii :D

      Zdjęcia zazwyczaj pochodzą z http://weheartit.com/. Więc są zazwyczaj przerobione przez osoby i tam wrzucane, wątpie, aby były przez nie robione. ;) Ale dzięki za uwagę i komentarz. :)

      Usuń
  2. w kwestii kawy jestem fanatyczką... muszę wypróbować każdą nowość, bo inaczej spać po nocach nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa, kawa i jeszcze raz kawa:) Obowiązkowo z mlekiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kawę - najlepiej z gałką lodów i bitą śmietaną mniam :) !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)