wtorek, 22 lipca 2014

First time with this cake?! Codzienne blogowanie w lipcu #23

Hejooo! Dziś przychodzę z dobrą nowiną dla ludzi, którzy wolą mojego bloga od strony wypieków. Bowiem w końcu się przełamałam i postanowiłam coś upiec. W swojej, krótkiej historii z pieczeniem nigdy jeszcze nie robiłam ciasta drożdżowego, ale dziś się to zmieni! Zawsze kojażyło mi się to z długim czekaniem, aż drożdże urosną, a ja wole zrobić coś szybkiego i dobrego, zamiast marnować cały dzień na pieczenie. Natomiast dziś natchnęło mnie do upieczenia w końcu tego ciasta. Właśnie teraz drożdże sobie rosną, a ja spokojnie mogę do was pisać. Jeżeli przepis się sprawdzi, to prześle wam go już jutro. Na razie obyło się bez problemów, zobaczymy jak przejdzie próbe smaku mojej rodziny. ;)

Jak każdy kto wykonuje jakieś hobby, czy to gotowanie, czy sport czy cokolwiek innego, każdy z tych osób dąży, aby jak najwięcej wiedzieć o tym hobby i z czasem jak najlepiej to wykonywać. Ja nie jestem wyjątkiem, więc chęć wypróbowania każdego rodzaju ciasta jest dla mnie bardzo kusząca. Jeszcze dużo mam do odkrywania, ale będę próbować piec jak najwięcej różnych przepisów, nie tylko w kółko zwykłe ciasto ucierane, którego mam już po prostu dość. :)

6 komentarzy:

  1. od razu zgłodniałyśmy :<

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, kocham ciasta drożdżowe! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)