środa, 23 lipca 2014

100 post! Codzienne blogowanie w lipcu #25

Jej! Nareszcie wybiła ta okrągła liczba! Na moim blogu ukazały się już 100 postów, a za dosłownie 2 dni są 1 urodziny bloga! Jest wiele do świętowania! Dziś jednak skupmy się na tak dużej ilości postów. Jak na rok czasu postów ukazało się jak dla mnie bardzo dużo. Piszę sama i piszę z pasji. Nie nabijam sobie wyświetleń, pisząc głupie posty zawierające jedno zdanie. Mimo, że staram się pisać codziennie przez cały ten miesiąc to próbuję by posty Was zaciekawiły i były jak najbardziej ciekawe tematycznie. Czy mi to się udaje to nie mi oceniać, tylko wam. ;)

 Na pewno nie doszłabym do tego momentu, w którym jestem bez was. Wiele razy mówiłam do Was, że to pisanie na blogu nie ma sensu lub że się wyczerpałam i brak mi weny. To wy wspieraliście mnie i wasze komentarze zmotywowały mnie do działania! (Dalej pamiętam ten komentarz o gąsienicy, dziękuję za niego! <3) Wasze wsparcie jest mi bardzo potrzebne, dlatego często dziękuje za każdy komentarz, czy dodanie się do obserwatorów, bo bez Was nie byłoby mnie! Dziękuję za wszystko i zobaczymy, czy będzie post opowiadający o 200 notkach jakie dodałam na bloga! ;)

Do usłyszenia jutro! Paaaa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)