sobota, 5 lipca 2014

Co warto przeczytać w wakcje #1 Codzienne blogowanie w lipcu #6

Staje się to czego się obawiałam, ostatnimi czasy kompletnie nie mam czasu, ani siły by złożyć moje myśli w całość. Ale staram się dla was zmobilizować i napisać jakiś post w końcu sama dałam sobie wyzwanie: Musisz napisać codziennie jeden post w lipcu! Powoli zbliżam się do końca tego tygodnia z czego jestem dumna. 


 Dziś przychodzę do was z tematem jaki wiele osób pewnie zastanawia, co przeczytać w wakacje? Oto jedna z moich propozycji "Ambicja" napisana przez Kate Brian. Wpadła ona mi w rękę przez przypadek w bibliotece, a po przeczytaniu streszczenia postanowiłam się na nią skusić. Lekkim  piórem napisana książka. Opowiada ona o losie dziewczyn z elitarnego klubu szkolnego Billings. To nie zwyczajna historia, tutaj miłość miesza się ze śmiercią, a wszystko co powinno wydawać się proste, takie nie jest. Skupia się ona na losie Reed, która jest prezeską klubu. Popełnia ona w swoim życiu wiele błędów, a jej los nie jest taki pewny. Czy z jednej z najbardziej popularnych dziewczyn w szkole, zostanie po swoich błędach nikim? Sami musicie się tego dowiedzieć czytając tą książkę!




Nie jest to wyśmienita książka lecz taki przeciętniak. Na pewno skuszę się na więcej opowiadań tej autorki. Książkę polecam na długie nudne wieczory, akcja na pewno wciągnie. :) A my widzimy się jutro!

1 komentarz:

  1. O książce jeszcze nie słyszałam ;) Jestem molem książkowym i na pewno się skuszę!

    Zapraszam do mnie, wyprzedaż ciuchów:
    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)