piątek, 18 lipca 2014

Nad wode, nad wode!- Codzienne blogowanie w lipcu #19

Hejoo! Jutro w końcu wybieram się nad wodę! Bardzo się z tego powodu ciesze! Choć to tylko pobliski zalew chwila odpoczynku i leżakowania cały dzień na pewno dobrze mi zrobi. Ostatni okres czasu jest dla mnie bardzo trudny, wiec chwila oderwania od rzeczywistości wraz ze znajomymi bardzo dobrze mi zrobi.

 Poza tym krajobrazy tego zalewu są wspaniałe, a wizja leżenia i opalania się jest bardzo, bardzo optymistyczna. Jak się nie utopie to będzie dobrze. ;) W najbliższych dniach postaram się dodać zdjęcia z tego wypadu, bo z pewnością dużo ich będzie. Ja teraz zmykam z wizją miłego spędzenia jutrzejszego dnia, ostatnio dużo obowiązków na mnie spłynęło i nie mam czasu, aby zbyt dużo tu napisać. Mam nadzieje, że się nie gniewacie. ;)
 Do usłyszenia jak zwykle jutro w codziennym blogowaniu w licu!. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)