poniedziałek, 21 lipca 2014

3 weeks update! Codzienne blogowanie w lipcu #22

Hejooo! Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem tygodnia. Nie wierzę w to, że już 3 tygodnie wakacji minęły. Już zostało tak mało wolnego :( Dokładnie wiecie, jak mój ostatni tydzień wyglądał, bo opisywałam go ze szczegółami w praktycznie każdym poście, a dziś przyszedł czas na jego podsumowanie. Mój tydzień zaczął się od długiej wyprawy nad Zalew w Dobczycach. Była to rowerowa wycieczka ze wspaniałymi widokami, a dojechanie nad Zalew bardzo nas ucieszyło! W końcu nie zawsze jedzie się ponad 20km na rowerze. ;) Ostatnio wybrałam się także na Kraków Arene by tam pojeździć na łyżwach. Było to dla mnie ogromne przeżycie! Bo ile razy w życiu można jeździć na lodowisku w takim obiekcie sportowym! i to jeszcze w lecie! ;) Także w ty tygodniu (pośpiesznie) przyszłam z  ulubieńcami czerwca. Tam mogliście się przekonać co było moim faworytem w tym świetnym miesiącu jakim jest czerwiec! (Początek wakacji jejjj!) Wakacje bez wody to nie wakacje! Wraz ze znajomymi wybraliśmy się nad wodę, tak wiem, że już doskonale o tym wiecie, bo piszę o tym dosłownie od 3 dni! Widoki były nieziemskie, woda ciepła, a klimat wspaniały! Na pewno w najbliższym czasie to powtórzymy! :)

Mój tydzień w pigułce tak właśnie wyglądał! Jeżeli chcecie więcej szczegółów to zapraszam do poprzednich postów, gdzie dokładnie wszystko jest opisane! Przypominam, że trwa u mnie na blogu codzienne blogowanie w lipcu, gdzie każdego dnia pojawia się post! To jest mój już 22 dzień i jestem z siebie mega zadowolona, że póki co podołałam zadaniu! :)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)