czwartek, 10 lipca 2014

Mistake! Codzienne blogowanie w lipcu #11

Pamiętacie może jak ostatnio pisałam o książce Ambicja? W planach miałam zaglądnięcie do biblioteki po więcej książek tej autorki. Gdy weszłam do biblioteki moim oczom ukazały się dwie książki tej pisarki. Niczego nieświadoma zaglądam na tył i moim oczom ukazuje się, że te książki są w tomach!
  To jeszcze nic, prawdopodobnie przeczytałam jedną z końcowych książek, bo te 2, które wypożyczyłam, opowiadają o tym co działo się wcześniej. Przynajmniej nic mnie nie zaskoczy. ;)
 Parę osób miało w planach wypożyczyć "Ambicje", więc jeśli będziecie zaglądać do waszej biblioteki, wypożyczcie pierwszy tom. Wtedy na pewno będzie Wam się lepiej czytać, niż mi wiedząc jak to wszystko się zakończy. ;) Powracam do czytania książki i do usłyszenia już jutro. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)