czwartek, 17 lipca 2014

Ulubieńcy czerwca! July Favourites! Codzienne blogowanie w lipcu #18

Hejoo! Mój nastrój jest dziś bardzo, bardzo zły i mam nadzieje, że nie odbije się to na poście. Próbuje o tych złych emocjach nie myśleć i może jakoś uda mi się przetrwać dzisiejszy post bez wyrzutów, złości, czy innych emocji, które teraz we mnie są. Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami czerwca! Tak, wiem wczas o tym pomyślałam. ;)



 1. Kubek na upały!
To jest bardzo świetna sprawa. Mogliście widzieć go już w moim poście o wyprzedaży z Empiku, ponieważ kupiłam go na promocji o połowę taniej czyli za 15zł. Nie rozstawałam się z nim przez większość ostatniego czasu.  Przez niego o wiele więcej pije, ponieważ jest duży i wydaje się, że mało wody wypiliśmy, a tak nie jest. Jego zaletą jest to, że ma jakby dwa dna, przez co o wiele dłużej trzyma ciepło, czy zimno. Nie rozstawałam się z nim przez prawie cały czerwiec, a ten miesiąc nie jest wyjątkiem. ;)







2. Film "Jak wytresować smoka 2"
Oj! Ta bajka jest kochana. Wybraliśmy się na niego do kina, po wielu błaganiach moich znajomych i na prawdę było warto. Zakochałam się już w pierwszej części, a druga mnie także nie zawiodła! Bardzo wzruszający, pełen akcji i przygód film. Bardzo polecam, bo jeszcze w kinie chyba jest. :)


3. Serial "Awkward"
Zostajemy przy temacie filmów i seriali. Z powodu nudy jaka u mnie panuje oglądam maratony serialowe, a ostatnio moją uwagę przykuł serial "Awkward". Bardzo lekki serial, który bardzo szybko się ogląda. Opowiada on o losach Jenny, która z nagłą popularnością w szkole za bardzo nie umie sobie poradzić. Pojawia się także wątek miłosny, ale czy wszystko skończy się po jej myśli? Musicie już sami to zobaczyć. ;)  Nie powiedziałam o najważniejszym, troszkę mnie z nią łączy, bo swoje myśli, także przelewa "na papier",  a później publikuje na blogu. ;)


4. Zoella ze swoim codzienny vlog'owaniem w czerwcu!
OMG! To było wspaniałe! Codziennie nowy vlog z życia mojej ukochanej youtuberki. Oglądałam to z przyjemnością. Dzięki temu lepiej ją poznałam. Udowodniła ona, że życie tak popularnej osoby, nie różni się prawie niczym od naszego. Także robi zakupy do domu, gotuje, sprząta, ma także gorsze dni. Długo by tu wymieniać. Mimo wszystko ją kocham i to był wspaniały miesiąc dzięki niej. ;)

Oto lista moich Ulubieńców Czerwca. To był świetny miesiąc, gdzie szkoła się kończyła, a my marzyliśmy o chwili odpoczynku i 2 miesiącach wakacji. Miesiąc, w którym wiele się działo, poprawianie ocen i takie rzeczy. Dobrze, że to już za nami! Do usłyszenia jutro! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)