poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Podsumowanie codziennego blogowania w lipcu!

Hejjoooo! Dawno mnie tu nie było... A to wszystko za sprawą tego pospolitego lenia, który gdzieś w te wakacje we mnie tkwi. Dobra to nie do końca prawda bo przez cały lipiec pisałam do was! Jej! Codziennie przez 27 dni lipca dostawaliście dawkę mnie. Mogliście zobaczyć jakie nastroje we mnie są od tych depresyjnych do tych niezwykle emocjonalnych i radosnych. Dowiedzieliście się o tym co "ciekawego" porabiałam przez pierwszy miesiąc wakacji. Zdobyłam 100 postów na blogu, a blog obchodził swój pierwszy roczek. Wiem, że dopiero kształcę swój sposób pisania i moje posty są bardzo nie profesjonalne, ale jak to się mówi... każdy od czegoś zaczyna, a moje malutkie miejsce w internecie to właśnie ten blog.

Cały miesiąc blogowania już za nami. Przede mną wiele innych pomysłów w mojej głowie. W tym miesiącu postaram się jak najczęściej zaglądać na nasz fanpage na facebooku, abyście byli na bieżąco co u mnie.
Więc do napisania za niedługo paaa! :)

1 komentarz:

  1. Ale tu jest ładnie ^^ Bardzo fajny blog :)
    Miło by mi było gdybyś zajrzała do mnie i zostawiła coś po sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)