środa, 6 sierpnia 2014

July FAVOURITES! Ulubieńcy Lipca! :)

Cześć! Przychodzę dziś do Was z ulubieńcami i to nie byle jakimi bo lipca. Miesiąca, który kojarzy się z wakacjami, leniuchowaniem i podróżami. W tym miesiącu w moich ulubieńcach pojawi się także miejsce, które na prawdę lubię, bo czuje się w nim jakbym była z daleka od domu. Plaża, szum wody i muzyka latynoska w tle.... hymmm na samą myśl poprawia mi się humor. ;) Ale dosyć tego opowiadania bierzmy się do rzeczy!
 
Miejsce!/ Pleace!
Oj! Zalew w Kryspinowie to moje ulubione miesiące w te wakacje! Za jedną z urokliwych plaż wystylizowaną w taki sposób, że czujesz się co najmniej jak na Karaibach, a nie dosłownie parę kilometrów od Krakowa! Piasek, słońce, woda, palmy, czego chcieć więcej w upalny dzień? ^^


 Simsy!
Nie ma nic lepszego niż powrót do lat dzieciństwa. I to nie takich gdzie siedzisz cały dzień przed komputerem, telewizorem, czy najnowszym telefonem. Czy tylko ja pamiętam te słodki czas codziennego przebywania na polu, tych wszystkich zabaw, a co robiło się gdy pogoda nie dopisywała? Ja grałam w simsy! Od niedawna mam możliwość znów w nie grać! Uwielbiam je! A mam do nich ogromny sentyment ponieważ grałam w nie gdy byłam mała. Wszystko co lubiliśmy za czasów młodości zawsze kojarzy nam się bardzo dobrze i lubimy do tego wracać. No dobra, przynajmniej ja tak mam. ;)

Instagram
Ooo! Dopiero teraz... niestety... :( Długo zwlekałam z założeniem konta, bo nie było mi potrzebne. Moja ciekawość świata jednak nie dawała mi spokoju, więc musiałam założyć konto po to by móc obserwować co dzieje się u moich ulubionych gwiazd lub youtuberów. Lubie tam przebywać i oglądać te śliczne widoki, jedzenia lub po prostu selfie. ;) Duży faworyt całego świata od dawna, a mój dopiero od miesiąca. ;)

I to byłoby na tyle! Wiem, wiem mało tego... straszny leń ze mnie w te wakacje i praktycznie nie ruszam się z domu i są z tego plusy i minusy. ;) Oto moi ulubieńcy lipca, a jacy są twoi ulubieńcy? Słyszymy się już nie długo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)