sobota, 31 sierpnia 2013

What I ate Friday #4

Hej wszystkim! Niestety ostatnie dni "wolności" już się kończą lecz nie o tym dzisiaj (O moich wakacjach możecie poczytać w poście poniżej). Jutro natomiast możecie spodziewać się kolejnego tematycznego postu o szkole. Tak wiem, dawno nie dodawałam żadnego przepisu, ale musicie wybaczyć mi tę szczyptę lenistwa.


Śniadanie 10:00
Breakfast 10 a.m

Omlet z szynką, pomidorami i roztopionym serem. Zakochałam się w nim, dlatego przygotowałam go dwa dni pod rząd. Łatwy i szybki w zrobieniu, a za razem pyszny, to połączenie, które każdemu zasmakuje. ;)

________________________________
On the breakfast I had omlette with ham, potato and melted cheese. I loved this, so I made him two day under a row. Omlette is easy to made and delicious, too. So, everyone love him ;)

 Obiad 15:00
Dinner 3 p.m 
Naleśniki z serem polane śmietaną i posypane cukrem. Swoją całą przygodę z gotowaniem zaczynałam właśnie od naleśników i bałam się zmieniać cokolwiek w ich przepisie, ale ostatnio postanowiłam zrobić inne nadzienie i było warto.

______________________________________
Pancakes with white cheese topped sour cream and sprinked sugar. My adventure with cooking I started exaclly of pancakes and I fear change anything in the recipe but recently I decide made diffrent filling and it was worth.

I'm sorry for my mistakes which surely commited. When you'll see some writte me him bellow in the comments. Thenks for this and for readed.

_________________________________________
Mam do Was małą prośbę. Jeśli są tu jacyś stali czytelnicy, mam pytanie. Czy macie jakiś pomysł na nowy dział, który chcielibyście zobaczyć na blogu? Czy pisać tylko przepisy i działy o jedzeniu, czy robić także posty tematyczne, takie jak o wakacjach?

Czekam na twój komentarz! :)
See ya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)