piątek, 16 sierpnia 2013

Testujemy ciasto z owocami


 Witam w kolejnym dziale na blogu! Jak sama nazwa wskazuje opisywać on będzie przepisy, które testowałam z innych stron, a które pojawiły się na blogu. Oczywiście to będzie tylko moja opinia i nie ma dwóch takich samych wypieków, więc moja ocena, a Wasz wypiek mogą się trochę różnić. ;)

Dziś pod lupę bierzemy mój pierwszy przepis, który pojawił się na blogu i zrobił kompletną furorę, a mowa o cieście z owocami, które po około 3 tygodniach ma ponad 500 wejść, za co bardzo Wam dziękuję. :)
Dział będzie składał się z paru części, które będę porównywać: opis ciasta, wygląd i skład.
 To do dzieła!

Opis ciasta

mojewypieki.com
"Ciasto lekkie, puchowe, wręcz biszkoptowe, do którego pasują każde owoce: zarówno świeże jak i mrożone. Nie grozi zakalcem :-).  Zdecydowanie ciasto dla początkujących, posmakuje każdemu i do zrobienia w 5 minut."

smacznydzien.blogspot.com (26.07.2013r.)
Jeśli lubicie lekkie i puszyste ciasto z pysznymi letnimi owocami to ten przepis jest idealny dla was. Ciasto nigdy nie wychodzi zakalcowate, a jego wykonanie jest bardzo proste, przez co jest stworzone dla początkujących. Ciasto można zrobić z każdymi owocami. Jako, że jest sezon na borówki Amerykańskie warto to wykorzystać i tak jak ja wykonać z nimi ciasto.
  
 Jak widać, zgadzam się w 100% ze zdaniem o wiele bardziej doświadczonej bloggerki, tak jak pisałam, ciasto nie było zakalcowate, ale nie takich rozmiarów, jak to co ukazało się na blogu ostatnio. Było puszyste i dość dobre w smaku, a konsystencją faktycznie przypominała ciasto biszkoptowe! 

Wygląd

 

Praktycznie, ciasta się pokrywają wyglądem. Dałabym remis z lekką przewagą ciasta ze strony mojewypieki. ;)




Skład

Zamiast cukru do wypieków, dodałam zwykłego cukru oraz nie użyłam łyżeczki kakao, by zabarwić połowę ciasta.  Nie sądzę, aby szczególnie wpłynęło to na konsystencje lub smak ciasta, więc i ty możesz zrobić taką modyfikację bez przeszkód.

Tak więc to by było w tym dziale na tyle. Mam nadzieję, że dział Ci się spodobał (nie zapomnij napisać co o nim sądzisz w komentarzu) i będzie się rozrastał. A na koniec jak zwykle spoiler! Babeczki z lukrem, które dekorowałam po raz pierwszy w życiu już niedługo na blogu! :)
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)