niedziela, 11 sierpnia 2013

What I ate Friday!

Prezentuje Wam kolejny dział, który mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Co jakiś czas właśnie w tym cyklu pokazywać Wam będę, co jadłam danego dnia. Nieskomplikowany, przyjemny dział, którym może przypadnie Wam do gustu i da kolejny powód by dodać blog do obserwatorów, bo taki post nie będzie pojawiał się na żadnych stronach ze zbiorami przepisów na których jest mój blog. :) No to zaczynamy!

Śniadanie 11:00
Na śniadanie jadłam pokrojone w plastry banany, jabłka i śliwki położone na śmietanie, posypane cynamonem i cukrem. Zdrowe i smaczne rozpoczęcie dnia to coś co każdy lubi i ceni.

Obiad 14:30
Leczo... mniam... Czyli tak jak poprzednik, bardzo zdrowe danie, które zawiera w sobie chyba każde warzywo, a smakuje wyśmienicie. Zawiera między innymi kabaczek, papryki, pomidory i mięso ugotowane w sosie własnym.

Kolacja 20:30
Nie ma chyba nic lepszego jak te ciepłe cudeńka na kolacje czy śniadanie. Tosty wykonane standardowo, czyli z serem i szynką, a wszystko dopełnia gorąca herbata. :)

Mam nadzieję, że taki dział przypadnie Wam do gustu i będzie pojawiała się co tydzień!
_______
 Mały spoiler co do jutrzejszego posta. Jestem tym ciastem po prostu zachwycona i mam nadzieję, że i Wam przydanie do gustu!
Do napisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)