niedziela, 1 września 2013

Nowy Szablon- New Template !

Witam  w nowej odsłonie bloga!
 Miał być nowy post, a zawitał nowy jesienny szablon! Jeszcze trochę pracy przede mną, ale pierwsze wyniki paru godzin spędzonych nad nagłówkiem i szablonem są widoczne. Jestem szczególnie zadowolona z nagłówka, nie wiem czemu, ale jego minimalizm mi się podoba. Oczywiście na samym wyglądzie się nie skończy. Planuję oczywiście serie jesiennych wypieków, nowe jesienne działy i więcej spontanicznych postów.

Jeśli masz konto w Google, twitterze lub Yahoo! jedyn kliknięciem możesz obserwować tego bloga! Jakie są korzyści z bycia obserwatorem? Jako pierwszy wiesz o nowym poście na blogu i żadna nowość Cię nie ominie! Od teraz będziesz publikował komentarze swoim własnym nickiem, a w przyszłości gdy będzie Was więcej odbierał nagrody za bycie obserwatorem. Więc nie marnuj czasu i kliknij obserwuj w pasku bocznym ->>>>>>>>>

Czekam na Wasze opinie co do szablonu! Który jest lepszy ten wcześniejszy czy nowy jesienny? 

P.S. Pozdrawiam moje kuzynki, które jak się okazało czytają mojego bloga. :P (Zabije)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)