sobota, 21 września 2013

Jesień/ Autumm


Kalendarzowa jesień już za rogiem, a zmiany pogody wyczuwalne są już od paru tygodni. Jesień to szczególny okres, gdy dzień staje się coraz krótszy, liście spadają z drzew, a my sami stajemy się bardziej wyciszeni. Niestety możemy już zapomnieć o upalnych i długich dniach.  A letnie ubrania możemy schować głęboko do szafy.

Jesień kojarzy nam się ze stonowanymi barwami. Wszędzie królują szarości, beże, czy brązy, a nasza garderoba przechodzi drametialne zmiany z kolorowych, zwiewnych ubrań w ciemne, ciężkie swetry i kurtki. Zmiany są dobre, ale ubieranie na siebie paru warstw ubrań nie jest dla mnie przyjemnością. Dlatego w tym czacie najbardziej lubię zostać w domu z kubkiem herbaty i nie martwić się  pogodą na zewnątrz. 

W tym czacie natura powoli zamiera, a aby rozweselić nam ten czas, pojawia się sezon na seriale. Praktycznie wszystkie zaczynają swoje nowe sezony. W szczególności czekam na mój ulubiony serial, o którym mogłabym pisać godzinami, czyli o Glee. Właśnie nowy, już 5 sezon zaczyna się za niecały tydzień. Jeśli szukacie serialu o nastolatkach, życiu, ich problemach i sukcesach to jest serial dla ciebie. Glee jako jeden z niewielu nie obawia się trudnych i kontrowersyjnych tematów, takich jak homoseksualizm, czy nastoletnie ciąże. Także opowiada o spełnianiu marzeń, porażkach, miłościach i wielu trudnych tematach, które dotyczą nastolatków. 

 Jesień to także powrót do szkoły. Nauka do późnych godzin z coraz krótszym dniem to nie lada wyzwanie. Szczególnie gdy ma się tak nudne lekcje, że sami nauczyciele na nich zasypiają. ;) Niech nie zwiedzie Was to, że jest to dopiero początek szkoły u mnie już same kartkówki, a ja dalej nie mogę się przestawić do rytmu nauki i szkoły... 

Mam nadzieję, że Wasza jesień będzie radosna i pełna radości. Lubicie tą porę roku, czy bardziej lubicie cieplejsze miesiące? 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
Jakie posty chciałabyś zobaczyć na blogu? Może nurtuje lub ciekawi cię jakiś temat z mojej perspektywy? Czekam na propozycje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)