sobota, 14 września 2013

Ulubieńcy Sierpnia/ August Favourites!

Długo myślałam i szukałam, aż w końcu znalazłam pomysł na nowy dział, czyli "Ulubieńcy miesiąca". Tematem postów będzie, jak sama nazwa wskazuje ulubieńcy ostatniego miesiąca. Jacy? Kategorie będą się zmieniać zależnie od miesiąca, raz będzie to książka, następnym razem film czy danie. Zapraszam!

SERIAL
 Nie jestem fanką seriali, w których główna rolę grają związki i wymienianie się partnerami, ale musiałam zabić czas wakacyjnej nudy i postanowiłam oglądnąć Gossip Girl/Plotkara. Oczywiście wszystkich sezonów jeszcze nie oglądnęłam bo jest ich sześć i podobno ostatnie są już kiepskie, więc na razie napawam się 3 sezonem. Póki mój ukochany serial nie wróci na antenę, to niech Plotkara będzie moim ulubieńcem Sierpnia.

YOUTUBER
Nie tylko ulubienic miesiąca, ale także moje odkrycie roku. Anna, Jofee, Emilia i 6 psów, prościej SACCONEJOLY's. Z nimi na pewno nie można się nudzić! Codziennie dawka z ich życia w formie filmików. Gdy zacznie się oglądać to codziennie, czeka się na więcej i na prawdę można wkręcić się w ich życie. Patrzeć na to jak z biegiem czasu się zmieniają, jak Emilia rośnie i obchodzi swoje pierwsze urodziny i jak Anna jest znów w ciąży! 
Czy ona nie jest urocza? Najsłodsze i najbardziej wesołe dziecko jakie widziałam!

ULUBIONE DANIE/PRZEKĄSKA
Hymm... Te czasy, gdy pogoda dopisywała, a za oknem było 30 stopni i można było pozwolić sobie na lody w niezliczonych ilościach bez obaw, że będzie się chorym. "Maczuga" to  moje ulubione lody z czasów dzieciństwa i tak zostało mi do teraz. Pyszny karmel, orzechy i lody śmietankowe.... czego chcieć więcej.

PIOSENKA
Może za dużo tekstu w niej nie ma, ale jej melodia jest świetna i  od razu wpada w ucho. Ta piosenka sprawia, że chce się tańczyć i śpiewać, a świat od razu wydaje się bardziej kolorowy. Nic innego niż.... I DON'T CARE I LOVE IT!

   Jacy byli Wasi ulubieńcy sierpnia? Kontynuować ten dział w przyszłym miesiącu? 
Mam nadzieję, że spodobały Ci się moi ulubieńcy miesiąca! Nie zapomnij dodać się do obserwatorów, napisać komentarzu i do napisania już niedługo. :)

See ya!

2 komentarze:

  1. Masz 10000000000000000+ za gossip girl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki. :)
      Podzielam też twój entuzjazm do tego serialu.

      Usuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)