sobota, 18 stycznia 2014

Moi polscy youtuberzy!

Każdy musi jakoś zabić czas, a gdy nic się nie chce najlepszą formą odpoczynku jest siedzenie pod ciepłym kocem i oglądanie świetnych filmików na youtube! Dawniej wchodziłam na niego rzadko, do czasu gdy dopadła  mnie wakacyjna nuda tamtego lata. Odkryłam parę świetnych kanałów zagranicznych, o których napiszę już wkrótce, a teraz czas skupić się na naszych rodakach.

Ssarusska

 Mogę pochwalić się tym, że byłam jednym z jej pierwszych widzek i już od początku ją pokochałam! Od tamtej pory nie przeoczyłam jej żadnego filmiku. Sara od paru lat mieszka w USA, a jej wszystkie filmiki urzekły mnie niesamowicie, począwszy od mody, urody przez różne ciekawostki z jej życia. Przez ten krótki czas osiągnęła dość dużo. Na jej kanale jest ponad 11 tys. obserwatorów i ciągle ich przybywa, a to pokazuje, że jeśli jest się naturalnym w tym co się robi można odnieść sukces o jakim nawet się nie śniło. ;)

 Abstarchuje TV

Jedni z pierwszych polskich youtuberów, którzy przekroczyli magiczną i nieosiągalną liczbę miliona subskrypcji! Tych panów raczej nie trzeba przedstawiać. Świetnie przedstawiają pół serio, pół żartem Polaków. Tym razem Polacy pokazali, że mają do siebie dystans i umieją śmiać się z samych siebie.

5 sposobów na...

 Przypadnie każdemu do gustu i każdy znajdzie coś dla siebie. Filmiki na tym kanale pokazują jak zrobić coś z  niczego, jak oszczędzać pieniądze i czas. Pomogą nawet w przetrwaniu za 5 zł dziennie. Nie wiem jak chłopcy wpadają na tak genialne pomysły, ale gratuluję pomysłowości i z niecierpliwością czekam na więcej.

Oto moim polscy ulubieńcy. Jest ich o wiele, wiele więcej i bardzo trudno było wybrać mi tylko tą trójkę. Szczerze powiedziawszy mam wielką przepaść w tym jakie kanały oglądam na polskim youtubie, a na amerykańskim czy angielskim. To są w ogóle różne tematycznie kanały. O tych drugich postaram napisać już niedługo.

Jakich naszych rodaków oglądacie na youtube? Może kogoś z mojego skromnego grona wybranych u góry? 

4 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3

    ♠♠♠ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♠♠♠

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mam troszkę dziwny styl pisania, taki jakby zbyt dojrzały jak na mój wiek. ;)
      Dziękuję za miłe słowa, dały mi dużego kopa do działania i i myśl o tym, że to co pisze nie jest takie bardzo złe jak mi się wydaje. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)