piątek, 2 maja 2014

Ogród rozkwita?

Hej kochani! Drugi dzień wolnego uważam za zakończony. Jeśli ktoś śledzi mojego fanpage to wie, że miał to być dzień pieczenia, ale jak zwykle plany się zmieniły i był to długi dzień na zakupach z mamą. Ohh.. wiem te rozrywki w czasie wolnego są takie interesujące. ;)

 Rok temu o troszkę późniejszej porze biegałam po całym moim ogrodzie z aparatem. Zachwycałam się jak wszystko ożyło, jak kwiaty pięknie zakwitły, a ogród z ponurego, zaśnieżonego kąta stał się kolorowym rajem. Wszystko to zostało uwiecznione na moich "artystycznych" zdjęciach. Oczywiście zapomniałam je dodać wtedy, więc dodam je teraz z nadzieją, że i w tym roku rośliny tak wspaniale zakwitną!

 
 

To tylko kilka z moich wielu zdjęć. Wzięłam te moim zdaniem najładniejsze i oddające urodę kwiatów.  
Czy twój ogród też już rozkwita? Są już w nim pierwsze lilie? Do usłyszenia jak zwykle w Piątek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)