piątek, 18 kwietnia 2014

Świąteczne Wypieki!

 Kiedy wszystkie zakamarki w domu są już posprzątane nareszcie mogę oddać się przyjemnościom. Kto wyobraża sobie święta bez słodkości? Ciast, ciasteczek, mazurków jak dla mnie nigdy za wiele. W tym roku piekę tylko trzy ciasta, bo inne zostały już kupione. Nic nie smakuje tak dobrze jak własny wypiek i do tego gorąco Was zachęcam. W te święta nie obejdzie się bez tradycyjnej babki piaskowej, szarlotki i snikersa. Wszystko wykonane z domowych zapasów tu nic nie ma prawa się udać. A jak wyglądał mój świąteczny piątek zobaczcie sami!


Snikers w wersji małej słodkiej przekąski zna chyba każdy teraz czas na smakowite ciasto. Pyszne orzechy polane miodem, a pod nimi pyszny karmel i masa budyniowa. Pyszności, które właśnie leżakują, aby były mięciutkie na święta, były moim pierwszym dzisiejszym wypiekiem. Oczywiście niedługo przepis na to małe cacko pojawi się na blogu.

 Drugim ciastem, był sprawdzony przepis na Szarlotkę, który mogliście już poznać na moim blogu. Jak zwykle wyszła perfekcyjna. Jest to chyba jedyny przepis, który mnie nigdy nie zawiódł. Szarlotkę robi się bardzo prosto i szybko, a wychodzi niesamowita. Uwielbiam tą piankę na samym szczycie, która chowa pod sobą pyszne, zapieczone jabłka z cynamonem. Mniam... szkoda, że trzeba czekać dwa dni na jej skosztowanie. To nic, że Wam też robię smaka ;)

Licze na to, że post przypadł Ci do gustu. Czekam na twoje zdjęcie świątecznego wypieku! A ja wracam do świątecznych porządków. ;)
 Już dziś życzę Wam Wesołych Świąt, spędzonych w gronie rodzinnym, mokrego Śmigusa Dyngusa i wielu słodkich chwil z wypiekami.
 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post . ;)
    Obs za obs ? ja już obserwuje ;)
    Liczę na rewanżyk . :3
    http://klaudiaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)