sobota, 12 kwietnia 2014

Nowy Wygląd! Edycja Wiosenna

 Pamiętacie stary wygląd, który był przygotowywany na wiosnę? Na początku podobał mi się, ale jak dla mnie był za mało wiosenny, radosny i dość nudny. Nowy wygląd jest bardziej w stylu dziewczęcym i wiosennym, ale zawiera wszystkie elementy które uwielbiam. Kwiaty, Paryż czy zdjęcia górskiego krajobrazu dzięki, któremu na samą myśl przychodzi mi myśl o urokliwych widokach i świeżym powietrzu w naszych górach.Wchodząc tu czuję się przytulnie i sam nagłówek zachęca mnie do zaglądnięcia, mam nadzieję, że Ty także masz takie odczucia!

Co sądzicie o nowym wyglądzie? Czy jest lepszy od wcześniejszego? 
Stary wygląd.

Nie zapomnij dodać się do obserwatorów bloga, wystarczy wejść TU i kliknąć ramkę z napisem dodaj do obserwatorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)