piątek, 14 marca 2014

Tydzień w zdjęciach. Nowy wygląd!

Świat przyspiesza w straszliwym tempie. Chwile, które kiedyś dobrze pamiętaliśmy, w które włożyliśmy wiele emocji uciekają z naszej pamięci. Dobrym sposobem na ich odnawianie jest po prostu robienie im zdjęć, by za parę lat pośmiać się z samego siebie, zobaczyć jak swoje życie zmieniło się przez te miesiące, czy lata. Ludzie lubią dzielić się swoim życiem z innym, robić w każdym momencie życia zdjęcia, choć może zamiast robienia milion takich samych zdjęć, skupić się na rzeczach, które są na prawdę ważne, lecz niestety umykają? 

 Wiele osób na blogach przedstawia swój tydzień w zdjęciach. Na pewno przyczynił się do tego Instagram, którego bardzo lubię mimo, że go nie mam. Mogę spędzić kilka godzin na oglądaniu przeróżnych zdjęć, szczególnie moich ulubionych youtuberów, czy gwiazd.

1. Niedzielna pyszna Szarlotka. 2. Praca nad nowym wyglądem bloga. 
3. Piękne zakończenie wspaniałego dnia.

Nowy wygląd bloga, to coś co musieliście zobaczyć już tu wchodząc. Zima nie przyszła do nas na długo (Chyba bardziej woli USA niż nas), dlatego zmiana z zimowego szablonu, na nowy wiosenny była niezbędna. Gdy przyszła mi wizja na zimowy wygląd, byłam z niego ogromnie zadowolona lecz ten wiosenny coś nie mógł wpaść mi do głowy. Więc czekam na twoją opinię, czy podoba Ci się nowy wiosenny szablon, czy może coś w nim zmienić?

Zapraszam wszystkich do obserwatorów bloga! To nic nie kosztuje, a daje mi wiele radości, a tobie korzyści. Dzięki temu wiesz, że nowy post się pojawił i nic Ci nie umknie. ;) Widzimy się w Piątek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)