piątek, 7 marca 2014

Back to school?

Przychodzę z tym tagiem z dużym wręcz ogromny opóźnieniem w stosunku do tego kiedy zaczął się rok szkolny, ale nikt chyba się nie obrazi, gdy zaliczę to jako powrót do szkoły po feriach. Bądź, co bądź po dwóch tygodniach leniuchowania, spędzania miło czasu z przyjaciółmi i w większości chorowaniu, doczekałam się powrotu do szkoły. Jak każdemu nie kojarzy się to z przyjemnością lecz przykrym obowiązkiem. Wszystko co dobre kończy się zbyt szybko! Oto 15 pytań dotyczących powrotu do szkoły i wszystkich rzeczy z nim związanych. 


1. O której wstajesz do szkoły?
 To zależy na którą mam i jak w danym dniu pasuje mi dojazd do szkoły. Zazwyczaj o 8. 

2. Twój ulubiony nauczyciel?
 Chyba Pan do Wf-u lecz wybór w tym gronie nie jest bardzo bogaty w konkurencje. ;)

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
 Jeśli Wf można nazwać przedmiotem to raczej z niego czuje się dobra, a gdy go nie uwzględnimy to z prawie wszystkich przedmiotów jadę na średnich ocenach.

4. Czy w szkole/klasie grupę bliskich ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
 Mam grupkę paru osób z klasy, z którymi bliżej się zadaje. 

5. Plecak, torebka czy tornister? 
Plecak. Wydaje się najbardziej wygodny i przy okazji bardzo pojemny, co w szkole jest bardzo przydatne, gdy nie ma się własnej szafki.


6. Czy malujesz się do szkoły? 
Może i to dziwne lub nie, lecz się nie maluje. 

7. . Spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie górą!

8. Czy nosisz dodatki do szkoły?
Zazwyczaj nie.

9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Nie. :)
 
10. Czy jesz w szkole 2-gie śniadanie?
Tak, chyba, że w danym dniu sami gotujemy sobie obiad to wtedy nie.

 11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba?
Przedsiębiorczość. Dużo nauki, a sam nauczyciel nie zachęca, aby się uczyć tego przedmiotu.

12. Do szkoły idziesz pieszo, jedziesz samochodem czy autobusem?
Autobusem i dojeżdżam do niej tramwajem.    

13. Zmieniasz buty w szkole?
Tylko zimą i cały rok na WF.

14. Czy lubisz ćwiczyć na WF-ie?
 Zależy co w danym dniu robimy na nim. Gdy jest gimnastyka lub jakieś zaliczenia to odechciewa mi się ćwiczyć. 

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Gdy bardzo mi się nudzi to tak, ale raczej rzadko i zazwyczaj pod ich koniec.   

 Mam nadzieję, że troszkę inny post, bez moich wywodów także przypadł Ci do gustu. Lubicie chodzić do szkoły? Jeśli miałbyś odpowiedzieć na któreś pytanie, które pytanie by to było? Chcecie więcej tagów? Jeśli tak, to jaki konkretnie? 
Do usłyszenia już najpóźniej w Piątek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)