piątek, 14 lutego 2014

"Smakowite Wypieki" !?


  Wpadłam na ta gazetę przez przypadek oglądając telewizje. Zaciekawiło mnie głównie dlatego, że jest tylko o wypiekach oraz co najważniejsze wraz z gazetą dołączone są różne potrzebne dla każdego cukiernika amatora foremki i inne gadżety. Pierwszy numer ma parę ciekawych i nietrudnych do wykonania przepisów. Ta gazeta jest bardzo podobna do swojego starszego kolegi "Dekoracja Ciast", skupia się ona tylko na dekoracji ciast. Zastanawiam się także nad jej zakupem bo jej zawartość jest dla mnie bardziej interesująca niż tytułowej gazety. Dlaczego? Ponieważ pieczenie ciast i wyszukiwanie przepisów (lecz z tymi dobrymi w internecie dość trudno) już dawno opanowałam. Chciałabym skupić się na dekoracji moich wypieków, aby prezentowały się jak najlepiej, a robienie im zdjęć i dodawanie na bloga były przyjemnością. 

 Do pierwszej części przyciągnęła mnie niska cena zobaczymy jak z tym będzie dalej bo opłata na pewno wzrośnie, ale czy poziom wypieków pokazanych w gazecie także będzie większy? Zobaczymy na razie ciesze się, że jest co raz to więcej tego typu gazet dzięki którym możemy się rozwijać, a  nasze wypieki będą stawać się co raz trudniejsze do wykonania, a ich wygląd będzie wszystkich zachęcał do skosztowania wypieku. ;)

Wszystkim chciałabym życzyć pełnych miłości i szczęścia Walentynek! Chciałam zrobić coś szczególnego na to "święto" lecz sprawdzałam przepis z internetu na krem i niestety nie wyszedł, i babeczki nie wyglądałyby tak jak powinny..  (a miało być tak pięknie) Jeśli macie przepis na sprawdzony krem maślany to prześlijcie! :)
Zakupiłyście którąś z tych gazet? Którą lepiej jest kupić?

2 komentarze:

  1. Ale mi narobiłaś smaka na słodkości :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie ma na co czekać, tylko się zabierać za zrobienie jakiegoś! :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)