niedziela, 20 października 2013

September Summation

 Wrzesień był bardzo pracowity. Niby dopiero zaczynała się szkoła, ale po tygodniu luzu od nowa kartkówki, sprawdziany i lenistwo po wakacjach niestety musiało zniknąć. Sam plan lekcji nie rozpieszcza mnie w tym roku. Siedzenie w szkole do 18 to na pewno nic miłego dla mnie. Raczej włączam wtedy tryb usypiania, tak jak połowa mojej klasy. Właśnie z powodu planu piszę tak mało postów. Wiecie jak to jest przychodzicie do domu wieczorem i marzycie o chwili ciszy i leniuchowania, a nie zabieranie się za kolejne przemyślenia pisząc posta.


Wrześniowe Seriale
Nareszcie skończyłam oglądanie 6-ciu sezonów Gossip Girl/Plotkary. Zajęło mi to dwa miesiące lecz gdyby nie Chuck i Blair nigdy nie doszłabym do końcowego odcinka. Jest w nich taka chemia, która rzadko kiedy występuje w serialach i życiu. Jak chyba każdy widz chciałam zobaczyć, aż w końcu są razem. Scenarzyści oczywiście odwlekali ten moment na sam koniec, ale i tak było warto! Oczywiście nurtowało mnie też pytanie kto jest tytułową Plotkarą. Nikt chyba nie spodziewał się, że jest nią... ale tej tajemnicy nigdy nie zdradzę ;)

  Nie obyło się także od premierowego odcinka mojego-jak już dobrze wiecie- ulubionego serialu Glee. Nie będę się powtarzać, bo nie ma to sensu, ale warto zanotować jeszcze raz, że nie bez powodu ten serial ma tyle fanów. Szczególnie ostatni odcinek udowodnił jego klasę, została w nim ukazana śmierć Finna... musicie mieć paczkę chusteczek przy sobie, gdy to oglądacie.

Blog
 Co działo się szczególnego we wrześniu na blogu? Blog przeszedł małą metamorfozę, ze stricte bloga o wypiekach na coś bardziej osobistego, oczywiście przepisy na pewno będą się niejednokrotnie pojawiać, bo jest to część mojego życia, ale na tej lekkiej zmianie chyba nikt nie ucierpi. ;)
Miesiąc temu nie obeszło się bez nowinek działowych oraz paru postów o mnie. Tematy były różne począwszy od tematów jakie wtedy mnie najbardziej interesowały do takich, w których chciałam  abyście coś się o mnie dowiedzieli.

Chcę, aby ten blog stał się miejscem do którego chcecie zaglądać regularnie wy jesteście moją inspiracją i motywem do działania i mam nadzieję, że dążę do tego, abyście polubili bloga i chcieli czytać każdego rodzaju posty od przepisów po posty z życia codziennego. Więc pytanie do Was, o czym chcielibyście poczytać w najbliższym czasie? Przepis, czy może post tematyczny?

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)