niedziela, 29 czerwca 2014

Recenzja "Jak wytresować smoka"-- codzienne blogowanie w Lipcu!

Hej wszystkim! Jak czujecie się w pierwszy dzień blogowego lipca! Nareszcie są wakacje, a ze mną na pewno nie będziecie się nudzić! Jak już dobrze wiecie posty będą pojawiać się codziennie przez cały lipiec! Ostatnio taka rzecz odbyła się w grudniu, wtedy przygotowywaliśmy się razem do świąt! Wtedy nie zabrakło magi świąt, a teraz razem spróbujemy przetrwać gorące dnie, a długie letnie wieczory nie będą się już Wam dłużyć!

Hey everyone! How do you feel in the first day blogs july! Here come holiday and in this time you will not be bored! The post in my blog will be appear everyday in july. The last time the same thing was in the December then we prepared to the christmas together. That was so excited to my but the now I feel more confident and I hope I'll write everyday but you know I'm lazy, so We will see how that will be. :)

Zaczynamy w poniedziałek od bardzo przyjemnego tematu recenzji filmu "Jak wytresować smoka 1 i 2". To jest bardzo świetna bajka. Choć długo nie mogła uwierzyć w jej cudowność i pomysłowość, gdy wreszcie po długich błaganiach ją oglądłam przekonałam się jak świetna ona jest. To nietypowa opowieść o tym jak pozory mylą. Ta bajka łamie stereotypy. Gdzie młody chłopiec nie jest taki jak jego rówieśnicy wikingowie, to on okazuje się zmienić wszystko. Przekonanie, że wszystko można rozwiązać siłą i nie ma innego rozwiązania, zostało tu idealnie złamane.
  Świetna bajka, która uczy wiele, ma drugie dno. Pokazuje jak wielką siłą jest przyjaźń i więż z drugim człowiekiem. Jeśli chcecie zobaczyć wzruszającą historie z humorem i wielką siłą przekazu. Udaj się na 2 część, która właśnie ukazała się w kinie. Jestem pewna, że opowieść zauroczy ciebie tak samo jak mnie, jeśli nie to możesz tu wpaść i nakrzyczeć na mnie. ;)
 
Jeśli oglądałeś już bajkę, czy tobie zapadła w pamięć? Czy historia Czkawki i Szczerbatka wniosła w twoje życie wiele optymizmu i przełamała stereotypy, które panują na całym świecie?

Mam nadzieje, że dzisiejszy post przypadł Wam do gustu! Oczywiście widzimy się jutro, a jeżeli nie chcesz przegapić żadnego postu dodaj się do obserwatorów bloga! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)