piątek, 11 kwietnia 2014

Ulubieńcy Marca!

Wiem, wiem dawno ich nie było prawda? Jak dobrze mnie znacie nie będą to typowi ulubieńcy kosmetyczni, czy ubraniowi, ponieważ nie będę na siłę wpychać tutaj czego czym za bardzo się nie interesuje w życiu lub jest mi obojętne. Ten miesiąc minął mi bardzo szybciutko, a to jakieś sprawdziany, czy skrócone lekcje. Oczywiście nie zabrakło czasu na przyjemności, co było moim faworytem marca, zobaczcie już teraz!

SERIAL
  Pretty little liars tych dziewczyn nie trzeba nikomu przedstawiać. Serial dość nietypowy i oryginalny. Fabuła dotycząca poszukiwania tajemniczego A oraz nagłego zaginięcie jednej z przyjaciółek, to nikomu nie może się nudzić! Są moim faworytem bo zakończył się kolejny sezon i to zakończył się fenomenalnie. Wszyscy fani z pewnością nie mogą doczekać się kolejnych odcinków. Jeśli nigdy nie oglądałaś tego serialu, gorąco polecam, bo coś innego niż ckliwe historyjki, czy kolejne miłosne perypetie na długo nie zostaną Ci w pamięci, a ten serial niewątpliwie tak. 

YOUTUBER


Moja kolekcja youtuberów stale się powiększa i coraz częściej odnajduje nowe wyjątkowe perełki. W tamtym miesiącu urzekła mnie dobrze znana zagranicznej widowni paczka znajomych, czyli Zoella, Alfie, Joe i wielu innych, którzy wybrali się na wyprawę do USA! Oczywiście nie obyło się bez codziennych vlogów z tego wydarzenia. Byli bardzo oblegani przez fanów wszędzie gdzie tylko się pojawiali, nie wiem jak mogli w tych warunkach odpoczywać. ;)

 Co jakiś okres czasu bardziej lub mniej oglądam codziennie vlogi dwóch rodzin, a właśnie jednej z nich SacconeJolys właśnie urodził się śliczny chłopczyk. Cieszę się razem z nimi i przeżywam ich kolejne doświadczenia w życiu.

To byli moi ulubieńcy marca, a jacy są twoi? Czy znasz, któreś z ukazanych w moim poście postaci? 
 Do napisania, jak zawsze w Piątek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za twój komentarz! To bardzo wiele dla mnie znaczy. :)